Sunday, November 1, 2009

AKU MENGANDUNG 2 BULAN



"aku mengandung 2 bulan ni."

"ah???"

"betul. aku mengandung 2 bulan. cuba tgk perut ku ni. huhuhu..."

sambil aku buka bajuku, ku tuding perutku yang memboroi itu. huhuhu... memang serupa dengan pompuan yang mengandung 2 bulan. isk... kawanku tu apalagi, ketawa terbahak-bahak la. padahal, perutnya sendiri memboyot. macam aku juga. huhuhu...

sebenarnya, aku tak la mengandung. aku lelaki k. pure lelaki. tak perlu aku nak tunjuk pengesahannya. memang lelaki sejati. so, aku tak mengandung. cuma, perut ku seakan-akan pompuan mengandung. huhuhu...

aku betul-betul tak suka boroi ni. betul-betul tak suka. lainlah kalau isteri ku nanti. kalau dia boroi, ada sebabnya. hehehe... tapi, aku boroi. lelaki boroi. bagi aku, memang tak macho eh. cuba korang nampak artis lelaki macho. ada yang boroi tak? kalau ada, meh tunjukkan aku siapa artis tu.

boroi ni memang menyusahkan betul ,tau x? bila duduk, perut bonjol kedepan. nak kempiskan, aduina, kejang perut sepanjang duduk menahan nafas nak kempiskan perut. jalan depan awek lagi sengsara. trep tegap konon, padahal perut dipaksa masuk ke dalam. huhuhu... pilih baju? tolonglah.. jangan pilih baju fit badan. memang buruk nampak perut memboyot. huhuhu...

tolong...tolong... sepa boleh tolong aku hilangkan keboroian ni. aku da try tak makan 2 hari, tak kurang-kurang pun. ada sesiapa boleh membantu?

AKU MENGANDUNG 2 BULAN NI. huhuhu...

p/s : bola sepak malaysia makin hangat ya. jangan bergaduh sudah...

25 comments:

SHELL said...

mengandung due bulan??xper...ak da kajy da...biasenyer during exam week ramai student an hdpi mslh yg same...hehehe...bab bkn sal mkn,tp kte stdy nie shik2 ddk jer dpn laptop,jrg grk2...2 punce "mengandung" nie...
dun wory,pejuang hdp...trs la biar mengandung 9 bulan kerw...oopss...
nnt pas exam hlg da perut yg buuoop 2...
gambate...^^

yana lyana said...

hahaha.

bersenam la weh.
g gym kat induk tu.
hari2 pegi sure selim shedi ko nanti.

hehee

juanghidup said...

shelyn : hahaha... btul tu shelyn. kantoi da sebab kita keboroian ni kn? XD

juanghidup said...

buterflyana : jauh sngt lyana. daripada pegi sn, bagus pg kat melewar ni. lyana msti men gym ni kn? hehehe...

Cheese Monster said...

owh..anak ku..nnt kte same2 jge yea anak ni nNt. dah2..xyh g gym2 neh..pg tido +_+

SHELL said...

oopss...kantoi plak...
[perut ku msh kempis ngn muscles 8 kerat...chewaahh...]
XD

juanghidup said...

hbz : hahaha... ha, aku nak ingtkn ko skali lg. aku bkn gay n bmkna aku x mngndung n xkn mengndung oleh ko. XD

tido jak. xnak la. nk pg kfc ni mlm. hehehe...

juanghidup said...

shelyn : wow! jgn wat aku jeles shelyn. aku stil ngn satu kerat bulat ni. huhuhu...

SHELL said...

hehe...x sengaje nk wat pejuang hdp jeles...
kuakuakua...
kfc mam mam mam...cedopnyer...woowoo~~

lizz said...

boleh g gym. my frenz pegi n it works nampaknyer..u should try lah kot. hhehe

juanghidup said...

shelyn : owh, xpa2. tp, mlm ni memang mkn kfc pun. nyam2. hehehe...

juanghidup said...

lizz : nak pg gym xda kwn. lizz tmnkn ble? hehehe...

singkong panggang said...

ak ske je org buncit.

hahaha..;DD

juanghidup said...

ah? sebab?

singkong panggang said...

hahaha..;DD

ntah..suka jelah..

criteria jejaka idaman kot..

whoahahah..;DD

juanghidup said...

hahaha... x kusangka, da jgk cewek yg mnjadikn keboroian sebagai kriteria bkl suami.

takpa, yg pnting cinta tu kn mint?

singkong panggang said...

hahaha..;DD

cinta?
tengok keadaan poket jugak kot.
tak kan nak makan kasih sayang hari2.
kena makan nasi jugak.

whoahaha;DD

juanghidup said...

hahaha... maksudnya, kriteria ntuk mint ni, si jejaka tu kna ada duit bnyk la kn?

Unknown said...

fuiyooo..terkedu kejap...hakk

juanghidup said...

hai cik epal. terkedu pasal pa cik epal? psl gmbr tu ek? XD

Azureen Azlan said...

boroi la seksi. heh

juanghidup said...

uik? boroi seksi? biar betul ween. np plak?

CikguYiee said...

Boroi???
same la ngan saya..tp da orang kata boroi tu cute.cam doremon gitu.hehehe.

juanghidup said...

hahaha... sy agk stuju ngn kata cikgu tu. memang cute boroi ni. mcm best di peluk. yaka? hehehe...

Honeyz said...

Salam~

nk komen gak walaupn sedikit terlambat.. hehe

mm, ngandung ek? jaga "kandungan" tu elok2 ye =D hehe, memain je..

ok2.. serius.. mm, risau berat badan naik ek? kan de byk cara leh wat utk kurangkan berat badan..
atrnya tula.. rajin2la bersenam.. and leh gak amalkan diet scr sihat utk dptkan berat bdn yg ideal..
(wah, pandai bercakap, tp diri sndiri kalau kira BMI, cume 17 je.. kategori underweight..hehe)

lelaki boroi/ buncit? mm.. lain org lain taste nye kan? mgknla mmg de je pempuan yg minat laki gitu.. tp x ramai kot.. rasenye ramai prefer yg x boroi.. termasuklah saye.. ^_^