Monday, November 9, 2009

KAMI LAH NUFFNANGERS !


aku baru sahaja menglunyaikan 2 kertas exam hari ini. terima kasih kepada HBZ atas jeritannya, aku dapat menyiapkan paper SADAM ku dengan jayanya. memang la manusia ni kan. orang tengah memerah otak nak berfikir, boleh pula dia menjerit kat luar. nama ku lagi tu. bertuah betul orang ni tau.

tapi, takpa. oleh kerana manusia ini telah menolong aku, maka aku dengan sukacitanya menolong dia balik dengan mempromote rangkaian nuffnangers nya tu (aish, kenapalah aku tolong manusia ni). oleh itu, aku dengan sukacitanya menjemput korang semua bertandang ke tempat HBZ untuk menjadi power rangers. eh? silap. nuffnangers. hehehe...

oklah. aku nak prepare pakaian renang ku ni. nak sertai parti buih siggplus. nak ikut? rasanya tak boleh kot kerana hanya budak-budak keriangan habis exam jak boleh ikut. hehehe...

p/s : hari ini aku riang skali. hahaha...

12 comments:

Cheese Monster said...

+_+..
aku nak orange..

Anonymous said...

hoho.. sadam tu subjek ke??

juanghidup said...

hbz : bha, ambil la orange tu klu ada.

juanghidup said...

fifymafia : aah. SADAM aka system analysis and design. hehehe...

Anonymous said...

owh.. computer science ek?

juanghidup said...

tak juga. sy ambil IT. fify ambl pa?

emak said...

jom berbuih..haha

sumijelly said...

wah..lawa kostum baju nuffnang yg baru..
hehehehe....
dh..dh baca dh blog kawan awak tu..
siap tinggalkan link kat dia..

http://sumijelly.com

Anonymous said...

ces2~~~
kedengki..
mau join gak maen buih2!!!
belon besar~~~~

juanghidup said...

azizan : jom! hahaha

juanghidup said...

sumijelly : memang lawa kan? aku minat yg pink tu. hehehe...

sntiasa la lwt2 blog kitaorang ya sumijelly.

juanghidup said...

ayudeadwish : xle2... pg men jauh2. syuh.. hahaha...