Tuesday, November 10, 2009

AKU KENTUT. OPS?


aku nak buat post hari ini. post apa? aku tak tahu nak buat post apa. idea ku amat-amat la kurang hari ini. nak tayang gambar HBZ tidur kat ruang tamu sekarang ni pun tak boleh. nanti aku kena burger oleh dia. huhuhu...

aku nak bercakap pasal post kali ini. aku selalu lawat blog kawan-kawan dan aku nampak ada yang membuat post pendek seperti siggpluss dan post panjang seperti x-po. aku pula? aku suka buat post pendek-pendek dan tegap-tegap. ala sumandak sabah gitu. hahaha...

tak kurang juga aku jumpa post merapu dan marah-marah ini. banyak juga la aku jumpa post begitu. marah kerana cemburu, marah kerana pakwe dirampas, dan ada pula post yang mengada-mengada nak marah. dan aku juga pernah sekali keluarkan post marah-marah seperti post ini. ada juga orang mengeluarkan post meluahkan perasaan tapi aku jarang baca kerana aku risau aku turut melelehkan air mata. isk...

namun, post yang paling aku suka, post yang berunsurkan lawak jenaka. aku suka post-post yang berunsurkan lawak jenaka kerana post begini bukan sahaja buat aku tersenyum, tapi turut membuatkan aku terkentut-kentut menahan ketawa. hahaha.. kredit to siggplus dan murky kerana buat aku terkentut.

okla. malas aku nak menaip. nak belajar pengaturcaraan grafik pula. kredit to my lecturer also because she not teaching us anything but only annoying us. tq madam. huh...

AKU KENTUT. OPS? hehehe... (^.^')

p/s : mcmna nak hilangkan boroi? somebody? save me?

11 comments:

Cheese Monster said...

haha..ko ambik ko kene panah petir la

Anonymous said...

batal air semayang aku baca entry ko

juanghidup said...

hbz : da ambk td. mn? xda petir pun? hehehe...

juanghidup said...

ayudeadwish : hahaha. ayu msti trkentut ni. kn3?

Suraya I. said...

i love short post jgk. kalo post pnjg if i rase mnarik baru bc..
but sumtimes i write long post jgk -__-"

juanghidup said...

suraya : sama lah kita. mcm da jodoh jak? hahaha.. gurau jak. :P

lumut said...

siggplus tuh mmg masuk air..
ko jhn layan sgt die tuh..
hahaha..

dah abes gelak lom?
=p

malu la weh letak cter tuh..
tp xpe itu sume kenangan manis..hehe

juanghidup said...

lumut : aku tak nak lyn dia tau. tp, ntah knp aku trpikat ngn dia. tapi, aku bukan gay ok. hahaha...

hahaha.. jgn ko ingtkn aku. tgk, ktawa da aku balik. hahaha... aduina, senak perut ku.

memang best la entri mu tu. aku btul2 suka. fikir blk pun, memang best.

spender jadi tudung dlm? hahaha.. aku cdng ngn adikku la lps ni.

Yuki Yusuf said...

post sedih2 tak bleh nk baca sangat
karang start leleh..

=(

juanghidup said...

koyuki : slurrppp! tarik hingus k dlm blk. hehehehe...

iDAN said...

Pos pendek & tegap-tegap selalunya akan lebih menarik. Banyak sangat blog di internet yang boleh kita klik. Jika mereka yang gemar melayan blok mana ada masa nak mentelaah satu blog lama-lama.

Lagi pun pengikut blog ini rata-rata golongan remaja yang suka sesuatu yang ringkas & berkesan.

Umur macam saya ini sekadar orang kata mengisi masa lapang. Tak ramai satu sesuatu yang berat & teliti.