Thursday, November 12, 2009

KEGATALAN


wahahahahahaha... yes! gembiranya aku. hanya satu paper lagi untuk aku lanyakkan selepas ni. lepas tu, aku bebas! bebas wa cakap lu. hahaha... yes! yes! yes!!!!

tangan ku mula kegatalan untuk menaip lagi dalam blog ku ni. sebelum ni aku marah. ya, amat marah dan bengang kerana tingkah laku budak-budak sial tu. tapi, tak mengapa. perkara lepas biar lepas. jangan diungkit kisah lama. nak diungkit nanti, ada pula hati yang terluka parah. hmmm...

aku sebenarnya boring ba ni. nak main game, i'm loser. balik-balik kalah dengan HBZ. cis betul. tak boleh ka kau kasih peluang aku menang wahai HBZ? perlukah aku melutut dan berkata:

"wahai puteraku HBZ yang handsome dan macho, izinkan dinda menang game ni boleh tak? "

huhuhu.. nak blogging pula, internet balik-balik disconnect. memang universiti juga ba. tak senang betul tengok aku klik nuffnang orang lain. yala2, nanti aku beli berukband juga. lepas beli, nah.. disconnect la kau memanjang. aku tak kisah. huh...

wahai kawan-kawan ku semua, aku nak beli beruk ni. eh? silap. broadband. korang rasa broadband mana yang bagus ek? aku KEGATALAN nak beli broadband. hehehe...

p/s : nak klik nuffnang lagi.

26 comments:

Anonymous said...

ko ngn hBz same je...woit ade tag tuk korang...
sila buat..
law tak aku munuh korang..

laaaarrriiiiiiii~~~~~~~!!!!!!

Cheese Monster said...

jom tangkap ayu, pancung kepale dye nak? weh..malam kang kte maen yea..maen pelan2, slow2..sediakan payung yea..

Lizz said...

internet mmg kadang2 busuk ati kan???hahaha

juanghidup said...

ayudeadwish : ya. kami memang sama. tapi kita tak sama. aku lelaki, ko pmpuan. ish, pa aku mrepek ni. hahaha...

ish, suka2 ba dia tag orang. ok ba klu ko. meh cni tag mu tu. aku terjah. hehehe...

juanghidup said...

hbz : taknak pancung dia. nak pluk. ngehehehe....

ba, pg rumahla. kita men ardm. sial punya ai. aish...

juanghidup said...

lizz : aah. memang busuk btul hati dia. smpai nak trmuntah aku diwat nya. huhuhu...

Melz said...

maxis boleh kot..tapi tgk tempat la bro.. tapi aku pakai cun jer :)

juanghidup said...

bro pakai maxis ya? rasa2nya kat area batu pahat, johor kuat coverage maxis x?

Honeyz said...

salam buat JH~

lepas tgk gmbr menakutkan kat n3 sblm ni, kat n3 ni lak dihidang dgn gmbr binatang comel tu.. hehe

owh, tinggal 1 paper lagi ek? samela..
tapi saya gap nya dr paper sblm ni, 13 hari. last xm hari tu 5hb, ni tinggal 1 lagi paper, 18hb.
gap 13 hari, dah rase cm terus cuti inter sem lak. sedar2 dh tinggal sminggu je lg ni..
br la trase kewujudan xm satu tu ha.. hehe

apepun, sama2 la berJUANG (saje besarkan 5 hrf ni,hehe) utk paper yang terakhir tu ek..
Rabbuna sahlak fii imtihaan..
Atamanna laka bittaufeeq wannajah!
(paham ke tak ni? kalau x paham pn, wat2 jela paham ek..hehe)

pasal broadband.. ntah.. x gune broadband pun.. so xtaula nk kasi cdgn mane yg ok.. nk2 kat area yg bukan tempat saya duduk.. hehe..
tp tula kan, duk harap wireless kat universiti, mmg agak2 menguji kesabaranla.. coverage x bape luas..
kalau cm kat mahallah (hostel) saya kat uia tu, harapkan duk level atas2 (saye lak slalu duk groundfloor je.hehe) n dekat2 opis jela baru senang nk detect.. kalau x, jgn harapla...

Unknown said...

potong je senua... hahaha...


dah click Mister Potato

Unknown said...

hihi..agk lmbat nk singgah....
4 me....celcom is better...laju cket dr maxis n leh gne kt most area....nk pkai p1 wimax pon ok...tp kne betul2 bandar ler....hihihi.....

--siLEnt_ 5iLh0ueEtte-- said...

celcom broadband lembap cm siput (siput pon kalah)~~~ **depend pd tmpt gak kot

juanghidup said...

wlkmslm hani~

hehehe... cumil mcm sy kn?

ya hani, mari kita sm2 bJUANG! ayat tu memang sy x phm. tp, sy wat2 phm la ya. hahaha...

oh, sy pun dpt intrnt kat ground floor jgk ni. kdng2 ada, kdng2 teda. huhuhu...

juanghidup said...

yobsumo : potong pa yobsumo? hehehe...

juanghidup said...

rncng memang nak pakai celcom. tp, ntah la. mcm sm jak suma. huhuhu...

juanghidup said...

silent_silhouette : tpt mn yg kuat coverage ek?

lumut said...

hahahha..comel gile gambar tuh weh..suke aku tgk buntut die..

juanghidup said...

hahaha... cuba tgk lama2. mkn kiut tu buntut dia. :P

nz said...

hahha

tertarik dgn gmbr hamster =)

Honeyz said...

sama cm JH? erk.. size badan je pn cukup ketara x sama.. jd camne ek nk beri ukuran sama ke tak dari segi kecumilan tu.. hehe

x paham ek? cm tak patut lak pi ckp pastu org x paham xnak lak kasi paham.. sesungguhnya diri ni taklah sekejam tu.. hehe.. jd saya btaula terjemahannya..

mksdnya: "Semoga Allah mempermudahkan anda dalam exam, saya berharap (mendoakan) anda diberikan petunjuk dan kejayaan".
(ayat macam skema habis lak.hehe)


p/s: dah balas dah komen JH kat blog saye.. boleh je nak copy, tafaddhol (silakan) =)

juanghidup said...

^inas^ : ya? ngn sy tak tertarik? hehehe...

juanghidup said...

honeyz : hati ku cumil? hmpir sm saiz tu. hahaha... apa la aku mengarut subuh2 ni...

oh, itu ya mksudnya.. thnx hani. semoga awk pun dipermudahkan mnjawab exam nnti dan lulus dengan cemerlang. i'allah...

ok, nnti sy copy ya. thnks hani.

Capo Grande said...

Bro apa kata try U punya plan...nanti blh la review servis dia ok ke x...kalau maxis dan celcom ni dah terbukti s*cks la...huhu...

Broadband plan from U

juanghidup said...

capo grande : owh? ok bro. nnti sy cek best ka x. memang terbukti s**ks ya? hahaha...

Honeyz said...

aamiiin...
sama2 :)

Unknown said...

kau beli beruk kampung...
pandai panjat pokok petik buah kelapa...