Tuesday, November 10, 2009

BUDAK-BUDAK SIAL



ok, kali ini aku mengeluarkan post marah. darah ku betul-betul menyirap kali ini. kalau aku jumpa budak-budak sial ni, komfem aku patahkan leher diorang. betul-betul sial dan celaka. serius, aku nak patahkan leher budak-budak sial ni.

aku tak kisah la korang nak buat video apa pun. buatlah video lucah ka, video korang buat aksi terlampau ka, video pasal korang takda duit dan nak minta duit ka, tapi jangan la buat video yang menghina agama orang lain.

woi budak-budak sial, korang bagus-bagus k. semua agama tak pernah mengajar umatnya untuk menghina agama orang lain. tak kirala agama islam ka, agama kristian ka, agama buddha, semuanya tak pernah berkata;

"agama kita hendaklah mengutuk agama orang lain"

budak-budak sial, lebih baik korang diam-diam di rumah dan baca nota. anu masih kecik, jangan pandai-pandai nak sentuh bidang agama orang lain. agama ku, agama islam tak pernah mengajar aku dan umat muslimin dan muslimah lain mengutuk agama lain. jangan buat kesabaran kami hilang budak-budak sial.

aku nasihatkan la kepada semua yang sedang membaca post ku ni. jangan bersikap seperti budak-budak sial ni. buatlah benda yang lebih berfaedah dan membawa kepada kesejahteraan umat. sapu rumah ka, buat kerja sekolah ka, ataupun klik nuffnang ku ni. lagi berfaedah.

PERINGATAN! JANGAN HINA AGAMA ORANG LAIN! HUH....


22 comments:

reen_sofee said...

yepp yepp..

btol btol...

nie yg kes dorg ajuk slat jemaah kat dlm gereja tu kee???

Honeyz said...

salam JH~

memula baca tajuk entri ni, agak terkejut..
tgk pic, mcm menakutkan..
tapi xla su' dzon terus..
sebaliknya bace n3 ni sampai hbs
n tgk gak video clip tu..
akhirnya.. jd paham nape JH marah gitu sekali..

samelah, pas dah tgk, hati ni jadi 'panas' sangat...
tula kan, mane de agama yg ajar umatnya utk hina agama lain..
that's why gakla tgk video tu,
semuanya geng2 drg je..
paderi n biarawatinye mane de pn kt situ dalam video tu..
tu yg drg jadi berani wat rakaman gitu kot.. ntah..

apepun, ish, geram sgt2.. ikut hati nk je balas kutuk agama dia semula.. tp utk pe? tu bukan cara orang Islam.. lgpn cm buang mase je duk layan balas org2 gitu..
baik p serang n bunuh je kafir2 laknatullah ni..(benarkah ni ayat2 yg keluar dari 'mulut'ku, seorang perempuan? terfikir2 jap.. tp nasibla.. marah punye pasal~)

nk ajuk, tapi tak ajuk btol2 pn.. kedudukan tangan tak betol, bdn x tegak berdiri, pastu leh lak lari2 la, terjatuh tetiba la.. padahal cara solat yg sebenar bukan gitu.. tah pape je.. mmg niat nk hina Islam btol.. sakitnye hati ni!

ops..sori kalau terlebih2.. astaghfirullahal azim (istighfar jap kot2 terlafaz pape yg x patut).. tp serius, mmg pantang tgk orang hina Islam! TAKKAN LEH TERIMA ISLAM DIHINA!

hBz said...

upload la video. takut ade yg x paham amende ko merepek ni..

apa kata adakan forum, untuk cari budak2 ni. boleh kita sunat semua sekali..

ps : sapa2 yg tawu forum mane tgh bincang isu ni, link kan kt aku, k. panas2..

www.sampara.com said...

Nice blog, good post
By : www.sampara.com

Murky said...

kes 2 ler..benda neh dah 2-3 minggu dah..budak2 2 pun dah terkencing - kencing takut kena buru ngan orang2 kat sana..

cik EPAL said...

siapakah budak budak sial itu??


klik nuffnang ;)

Faith said...

sy dengar budak2 kat sarawak..jabatan pelajaran sana dah nak ambik tindakan dah...

PeJuAnG HiDup said...

reen sofee : aah. dorang suka2 jak mengajuk. aish...

PeJuAnG HiDup said...

wlkmslm honeyz..

sori honeyz kerna sy menakutkan awk. tp, sy btul2 bengang ngn perlakuan budak tu. hmmm...

wow? honeyz? hehehe, sy pula yg berasa gerun ngn honeyz. klu lah semua muslimah gni, rasanya takda orang yg akn memperlekehkn agama islam.

harap la, tak kn ada orng yg menghina islam lagi. klu ble, biarlah kita semua sm2 menghormati agama.

PeJuAnG HiDup said...

hbz : aku taknak uplod video ni koz tak thn ngn tingkah laku diorang. biarlah youtbe mnceritakan segalanya.

PeJuAnG HiDup said...

sampara : i cant enter ur blog. huhuhu

PeJuAnG HiDup said...

murky : padan muka diorang. berani buat, berani tanggung. jangan mati sudah.

PeJuAnG HiDup said...

cik epal : cik epal rasa sepa budak2 sial tu?

PeJuAnG HiDup said...

faith : takda masa depan la budak2 tu.

Faith said...

bleh kena ISA ke nie?

PeJuAnG HiDup said...

mksudmu?

Honeyz said...

hehe, sori gak sebab 'ter'(x sengaja)balas gmbr JH yang agak menakutkan tu dgn my words yg menggerunkan =D

owh, kat srwk ek? jbtn pelajaran dh nk amek tindakan atas perbuatan drg tu? ha, bgs gak tu.. cepat2la kenakan tindakan yg sewajarnya, bg drg tu sedar sket..

kalau ye pn anti-Islam, diam2 jela.. xyahla nk kecoh2 sampai p wat video n letak kat youtube laktu..

tula.. malaysia ni kan negara yg unik.. kita de byk bangsa, banyak agama.. kalau leh biarlah semuanya hidup aman.. saling menghormati agama masing2.. xyahla duk nk kutuk2 hina2 lak.. kita semua kan "1 malaysia".. (cam duk campaign la plak. hehe)

PeJuAnG HiDup said...

honeyz : memang budak2 tu. apa tindakan yg diberi kepada diorang seharusnya jadi pengajaran kepada budak-budak lain supaya tidak menyentuh hal-hal yg sensitif ni.

hahaha... takpa hani. kadang2 kita perlukan ayat2 yg mnggerunkn tu untuk menyedarkan orng len. btul x?

Honeyz said...

bak kata ipin, "betul betul betul.." hehe

(terfikir2 jap.. dalam ni lehla duk tulis bg ayat cm menggerunkan, tp kalau face betol2, camne la ek.. hakikatnya diri ni pendiam, kalau berkata2 pn, suara perlahan je.. camne la nk bg ayat2 menggerunkan scr berdepan? ntahla..)

PeJuAnG HiDup said...

honeyz : sbenarnya, hani ble face dpn2 tau. tp, hani kena ada keyakinan diri dn niat yg kuat. tnpa keyakinan, apa pun x ble wat. btul tak hani?

tp, keyakinan tu pun biar lah bertempat. jgn semberono jak. kata orang;

"berani buat, berani tanggung"

paham juga hani? hehehe...

Honeyz said...

paham, paham..
betul betul betul..
thanx ek for ur support and advice ^_^

PeJuAnG HiDup said...

sm2 hani. dtng2 la lg ya. komen hani adalah amat sy alu2 kn.