Thursday, November 19, 2009

CERITA GADIS DAN LELAKI


"ish, kata menyepi sebulan. ni apasal ada lagi ni. sudah beli broadband ka? "

hehehe... sorilah. memang hari tu aku cakap yang aku akan menyepi sebulan. tapi, oleh kerana aku ni merindui korang sangat-sangat, aku sanggup berkorban tenaga mencari line untuk update blog ku. semua untuk korang tau. makanya, korang harus menghargai pengorbanan ku, ok? klik nuff ku ya.

na, aku nak buka isu lg ni. tp, taknak la kondem pmpuan smata-mata. nanti, tak berbini pula aku. huhuhu... bagi sesiapa yang terlupa, i'm not gay and still like woman. like maria ozawa. tapi, tak nak yang lobos la. hahaha...

wahai perempuan-perempuan yang jelita, ayu dan cumil lote semua, aku nak tanya ni. mana lagi korang prefer, lelaki yang tough ka atau lelaki yang sedang-sedang sahaja. maksud ku yang sedang-sedang sahaja tu ialah boroi. hahaha.. mana satu korang prefer?

"kalau aku, aku nak yang tough. boleh selamatkan aku dari penculik dan perogol."

ok, reason itu boleh diterima. tapi, kalau yang tough itu ditembak atau dibelasah ramai-ramai, boleh ka lagi korang diselamatkan? hmmm?

"aku nak yang cumil-cumil gitu. boroi ccckkit pun takpala. best kalau di peluk. hehehe.."

best ya dipeluk? kalau dah kena kanser dan penyakit pelbagai, mau lagi ka korang peluk dia?

na, aku nak tau pndngn korang semua wahai si gadis2 jelita. bagi kaum adam yg macho-macho dan tampan ni. mcm aku, hehehe, korang pun boleh juga masuk cmpur dalam isu ni. tp kena beritahu kondisi badan korang dulu la. maybe, post ku ni boleh jadi penghubung kasih pengikat setia cinta sejati? hahaha...

11 comments:

Anonymous said...

yeay!!!! aku komen 1st..hahahaha~~

maceh cz syg aku n kengkawan ko
ape pon aku pon sayang ko gak~~

lari~~!!!!!

Honeyz said...

eh, macam tau2 je ek ape yg terlintas dalam fikiran ni.. quotation yg mmg tepat sekali.. sejibik je cam pe yg diri ni duk tertanye2 selama beberapa hari ni. hehe

tak tau nk komen apa sbnrnya ni.. pasal isu laki jenis mane yg prefer ek.. atr yg tought n yg boroi? adeh.. dua2 pn x masuk dalam senarai "ciri2 laki idaman" haha~ jd xde jwpn dpt diberikan =D

pasal peluk tu.. ala.. peluk bantal pun best gak ape ^_^

p/s: to ayu: JH ade sebut syg ke? bukan ke dia kata sbb rindu (not sayang)?? hehe..

p3perak said...

Salam...

aku suka yg de AGAMA, ensem, setaraf, kaya..
tu dh ckup pnting..
setuju or??

Capo Grande said...

psttt...mau bisik2...gadis2 sbnrnya suka yg boroi2 sket...betul tu, sbb diorg sedap peluk...sejuk je...hehehe...

ini pengakuan dari beberapa gadis yg aku kenal ;-)...

juanghidup said...

ayu: hehehe, tq ayu koz syngkn aku ni. terharu i. hahaha... jgn lari, dtg2 la lagi ya ayu. :P

juanghidup said...

honeyz : da agk da msti honeyz ttnya. hehehe...

bntl? bntl pun boroi pa. :P

juanghidup said...

p3perak : setuju2! hamba msti stuju ngn puteri. hehehe...

juanghidup said...

capo grande : uik? bukn panas ka koz kn bnyk lemak dlm boroi tu? ops? hehehe...

nOya said...

aq la kan, dalam family, aq la yg plg gemuk tau padahal bmi aq aron 21 like dat la...
aq slalu jugak kena pggl bluehippo oleh abg2 aq yg kuruih cekadak tu, ceis!
memandangkan family aq ni nipis2 orgnya, aq lagi prefer guy yg chubby comel lote, x kira la comel d pipi ka, d perut ka...n di mana2 la...syiok apa, boring da tgk environment fmly aq yg nipis2 ni...nak jugak try yg ada extra2 ni...hehe.

juanghidup said...

sazwani : hahaha... sazwani mcm bluehypo? btul meh? hehehe...

nOya said...

yezzz x caya sudah :p