Wednesday, November 4, 2009

IDEA


aih... susah juga nak cari idea ni. nak post apa? nak share apa? pening dan kepeningan lagi. hari tu, aku ada kata, aku tak akan update blog ku ni dalam beberapa hari. tapi, aku update juga. hahaha... entah la. aku mula minta yang amat-amat sangat dengan berblogging ni. tp, tak la melebihi minat ku terhadap cewek ku. ceh.. hehehe...

aku just nak bercakap kosong jak dalam post ku kali ni. ada idea nanti, aku post lagi. sekarang tak boleh. aku kena study german language dan SADAM(system analysis and design). susah oh.. huhuhu...

p/s : dah baca berita harian hari ni, hukuman sula dan pancung kata arab saudi. alangkah bestnya kalau dilaksanakan kat malaysia. hurmmm...

10 comments:

AreDa said...

wah..menarik ek subjek ko..SADAM~~~hahah

juanghidup said...

bkn SADAM HUSSEIN ya. hehehe...

Unknown said...

ramai la yang kena pancung jawabnya nanti..haha..
klik ur nuffnang ;)

juanghidup said...

ngn cik epal nya skali kn? hehehe... ok, otw pg klik nuff cik epal.

Cheese Monster said...

ala...kacang je sadam tu +_+..ade tips tak?kot2 dpt mcm management,,

juanghidup said...

hbz : ceh, kacang meh? xdalah ha. aku pun tgh mncri ni. huhuhu...

mello said...

buat je entri pasal hint soklan final..kekekeke

juanghidup said...

hahaha... hint soalan SADAM.

semua chapter keluar. baca semua k. XD

lumut said...

salam tuan blog..
x nyala pon mentol..ke mentol terbakar?
hehe...

gud luck final k..

juanghidup said...

wlkmslm lumut...
memang x nyala pun. xda elektrik? huhuhu...

tq lumut. hrp2 la paper bsok x sush.