Monday, November 2, 2009

JUANG BANGANG



aku terkejut tadi bila tiba-tiba seorang sifu blogger sound aku. memang betul-betul terkejut. sifu blogger sound aku dalam shoutbox ku dan juga shoutbox nya.

"eh kau klik nuff kat ******* ek, pandai kau cari duit ek, klik nuff kat tempat yg xde nuff!"

itu kata-kata yang yang ada di shoutbox aku. aku menjenguk blog sifu tu dan alahai, "sedap" juga la hati ku membaca luahan hati kat situ. nak kata terasa tu, memang terasa. aku kena label penipu. penipu dalam bab klik-klik nuffnang ni.

aku nak membalas tapi bila fikir-fikir balik, maybe sifu blog tu sangka aku ambil software spamming. yang membolehkan pengguna software tu spam kata-kata tipu-tipuannya kat suma blog tanpa perlu menjenguk nya. kerana tu dia sound aku kaw-kaw punya. tapi, serius, aku bukan makhluk sekotor itu. aku tak akan guna cara begitu hanya untuk tarik korang datang klik nuff aku.

jadi, takpa la. maybe memang salah aku juga. buka tab banyak-banyak and tulis " klik nuff kat cni" sambil tkn nuff. bagi bloggers yang aku tersilap shout kat blog dia, padahal dia tak ada ads pun, aku minta maaf.. aku tersilap. tapi, yang penting, aku bukan seorang PENIPU. terima kasih kepada sifu QQQ kerana sudi menegur dan menjenguk blog yang tak seberapa ini. maybe sifu sangka aku membodek, tp, serius, post-post sifu memang selalu buat aku tersenyum.

p/s : aku belum tido lagi dari semalam. pening eh..

26 comments:

Unknown said...

tak per..
aku pun pernah terkena skali mcm kau minggu lepas...

dah kite bukak byk2 window dlm satu masa no wonder la tersalah tgglkan mesej kan..

Azureen Azlan said...

HAHA. Kantoi. nampak sgt xclick pun ;p

Anonymous said...

siapekah org nyer tu.. mari aku geget dia

yana lyana said...

alahai.

hal kecik ke tu.
dun wory la juang hidup,
tersalah tinggalkan message tu ape sgt la.

p/s : dun stop klik my nuff ek.

hehehe

SHELL said...

xper...skal skale mmg ader terslp juge kte nie an...
xper...ader say sry da...as long as laen kaly kful ckit da...
(^^.)

mello said...

relek...sabar.. siapa yg tak pernah wt silap kan? senyum2! =)

juanghidup said...

ries lee : xpala. pengajrn bg kta jgk kn? nk klik nuff orng, jgn buka tab bnyk2. karang silap post plak. huhuhu...

juanghidup said...

ween : hurmm... cmna ya ween kta nak buktikn kta btul2 klik nuff org tu?

juanghidup said...

ayudeadwish : xnak gtau ngn ayu la. nnti parah pula orng tu ayu geget. hehehe...

juanghidup said...

butterflyana : ntahla lyana. aq ni pun wat yg trmampu jak .minta maaf. accept or not accept? dats depend to the person.

dun worry, aku skrng jgk pg klik nuff mu. hehehe...

juanghidup said...

shelyn : aah. mnda manusia x prnah wat slh kn? ok shelyn. len kali aq lg brhati2 tyme nak post. shelyn, gudluk bsok k. bdebar plak aku.

juanghidup said...

mello : betul tu mello. manusia memang x prnh trlepas dr wat silap. da snyum ni bro. bro jgn tpikat plak. hahaha...

Anonymous said...

haha.. bro.. ilek la k..

Cheese Monster said...

banned the noob..haha..xD

malam ni HON 1x..

juanghidup said...

fifymafia : ok sis. sy rilek2 jgk ni. hehehe...

juanghidup said...

hbz : xnak lah. syed da blasah aku bnyk kali. pedih hati bila kalah ni. huhuhu...

Murky said...

buat tatau jer..robot pun pun bleh buat slekk neh kan plak kita.. teruskan klik2 nuff dan blogwalking ke site member2 .. abaikan orang 2..saje cari publisiti ngan maki orang.. :)

Unknown said...

aku cadangkan kita buat team khas utk klik2 nuff ni...
dalam 10 orang ok la...
make sure orang dalam team tu semua BOLEH PERCAYA...
pastu setiap orang wajib kena klik iklan nuff masing2 tiap2 hari secara konsisten...
huhuhu...

juanghidup said...

murky : aku memang stuju ngn kata2 bro tu. lps ni, aku pg blog bro, klik nuff atau ads yg ada. hehehe...

juanghidup said...

ries lee : cadangan yg bernas juga tu bro. klu bro nak wat cam gtu, gtau jak aku ya. konfem sy join.

lizz said...

tak per, if ngaku kesalahan. next time, kene jujur. tp, aku pun sllu tersilap. kehkehkeh. mnusia smue wat salah beb. relax. abaikan ape org tu tegur.

juanghidup said...

lizz : ok lizz. i take ur advice. skrng da x rilex. mata tgh juling koz baca notabjela2 ni. huhuhu...

Anonymous said...

Ha, dok ngumpat aku ka! aku cili kang! juang jeng jeng, aku bukan sifu, aku ni perasan sifu! aku mmg ska kena bodek, sila la bodek, aku akan belanja hg makan nasi kandaq!

Sorry juang, aku mmg tension dgn org ska menipu, pos tu bkn khas utk hg, tp aku buat secara umum, ayat aku mmg macam taik, tapi cam kueh tai itik, bunyi mcm busuk tapi sedap dimakan!

juanghidup said...

QQQ : xpa la QQQ. pkara yg lepas, biar lps. aq pun x suka orng menipu jgk.

ba, nanti aku dtng blog ko ya QQQ yg hensem(ayat bodek ni). ble aku bodek2 ko. blanja nasi kandaq k. hehehe..

siggplus said...

haha bodek kemain

nuff tak kua..nnt pg aku dtg blk

juanghidup said...

siggplus : nak aku bodek siggplus jgk? hehehe... ok, dtng2 la lg ya bro. aku alu2 kn..