Thursday, October 29, 2009

NUFFNANG OH NUFFNANG


post ku kali ni mengenai NUFFNANG yang sedang hangat di kalangan blogger kali ni. rata-rata blog mempunyai nuffnang nya tersendiri. aku pun pada mulanya tak berminat dengan nuffnang ni. tapi, setelah merantau kat blog-blog lain, barulah mula timbul minat kat nuffnang ni.

Nuffnang.com is Asia-Pacific’s first and leading blog advertising community.

Our online platform allows advertisers to serve graphic or video based advertisements onto more than 100,000 blogs hosted on various platforms.

Nuffnang.com currently has offices in 4 countries, Singapore, Malaysia, Philippines and Australia.


seriusly, nuffnang ni bukan sahaja memberi aku duit, tapi juga dapat mengeratkan silaturrahim antara aku dengan blogger lain. betul tak hbz? hehehe... stakat ni earning ku belum cukup untuk mengeluarkan cek, tapi, i'allah, kalau korang semua klik nuffnang aku, dapatlah aku keluarkan cek tu nanti. hehehe...

p/s : aq dengar catcheye.com pun mula gempak. ble join x?

13 comments:

e l d y said...

slm mjadi nuffnanger !! :)

hBz said...

betul..
betul..
betul..
betul..
betul..
sini aku peluk ko..+_+

PeJuAnG HiDup said...

slm kepada eldy jugak. ada nuff eldy? meh sy klik.

PeJuAnG HiDup said...

uik? ish... jauh2.. dah la blum mandi. lagipun, skali lagi, aku bukn gay ya. hahaha...

butterflyana said...

kelik ur nuffnang.

dtg kelik kat belog aku jugak ye.

heeee~

PeJuAnG HiDup said...

hehehe.. ble ba butterflyana. otw pg blog mu da ni. hehehe...

♥ayudeadwish♥ said...

aku nak gak wat.. tapi tak reti

izzat aziz said...

nak mudah keluarkan cek, trafik kena tinggi tu je prinsipal nuffnang, phtu bila trafik dah tinggi tntu dpt advetorial.. mnda tu satu pun ada yang beribu.. best..

http://izzataziz.net/blog

p/s: better bukak comment untk smua.. lg rmai bleh kome.. :D

PeJuAnG HiDup said...

ayudeadwish : senang jak ayu. nak sy ajarkan?

PeJuAnG HiDup said...

izzat aziz : cadang2 nk tingkatkn trafik la ni. izzat tolong promote la blog sy. sy promote blog izzat. jadi, kita sm2 trafik tinggi. nak?

Zoelhilmi said...

Salam...setuju sangat.Bernas!Lol

http://zoelhilmi.blogspot.com
http://miniparfums.blogspot.com
http://simplyzoel.blogspot.com

PeJuAnG HiDup said...

stuju pa tu zoelhilmi?

iDAN said...

Dapat cek nanti bolehlah belanja!...