Wednesday, October 28, 2009

BUDAK =KEJATUHAN LIVERPOOL= MINTA MAAF

AP File photo

"It was me,"

"I'm the one who did it. I'm the one caught on camera. I'm so, so sorry. This is my worst, worst nightmare."

itulah yang dikatakan oleh Callum Campbell, seorang budak 16 tahun yang juga merupakan peminat liverpool setelah dia menyebabkan kekalahan liverpool kepada sunderland 1-0. kerana tindakannya itu juga, callum mengalami trauma dan yang lebih teruknya lagi, callum menerima ugutan bunuh melalui internet. amat menakutkan juga. yala, ugutan bunuh kerana bolasepak. ish3... kerana ugutan bunuh itu, callum tak keluar dari rumahnya selama 2 hari. kecian2..

"I'm really, really sorry it happened like it did.

"It's bad enough when Liverpool lose, like in a normal way, but this was just one big disaster.

"It would have taken someone a couple of seconds to move it away, or put a foot on it and flatten it, but nobody bothered. And then it started to roll about. Just at the wrong moment.

"But I accept I shouldn't have thrown it on to the pitch in the first place."

pengajarannya, tangan jangan gatal sangat nak pukul bola, lempar mercun atau sebagainya. semoga kau selamat la ya callum. nak tahu lebih lanjut, sila copy link ni.

"http://sport.malaysia.msn.com/article.aspx?cp-documentid=3670322&page=2"

p/s: sepa nak aku blanja makan tghari? cepat datang jumpa aku sebelum jam 2.22 pm

10 comments:

♥ayudeadwish♥ said...

alalallaaa~~~~ sesudah le tu..
da kalah tu redha je ar~

PeJuAnG HiDup said...

hahaha.. i'm not liverpool fan ok? i'm united fan. tapi, aku reda jgk kekalahan MU ngn Liverpool. huhuhu...

hBz said...

salah. pengajaranye, nak main baling2, baling kt keeper lawa..+_+

lieya orange M.I. said...

...tak suka liverpool...hari tu wat malu Mu jer..huhuuu
...padan muka liverpool...=p


...nang it...=D

PeJuAnG HiDup said...

hbz : baling kat keeper lawa? sori ya hbz. kitaorang bukan gay mcm ko. hehehe...

PeJuAnG HiDup said...

lieya : aah. padan muka liverpool. kita tgk ni subuh. jam 3 pagi. liverpool lwn arsenal. mntau da lg bola merah masuk gol? hehehe...

kenwooi said...

lol.. he was threaten.. =P

kenwooi.com

PeJuAnG HiDup said...

yes.if i threaten like dat, i also dun want to go out.

nizaa said...

dah klik klik...btw, sian budak tu..yg dia pun satu hal..sengal gak rasa..haha

PeJuAnG HiDup said...

tq niza. klik lagi ya. hehehe...

aah, budak tu memang sengal. klu di malaysia dia wat gtu, pa jd ek? hehehe...