Wednesday, October 14, 2009

APA YANG PATUT AKU BUAT DENGAN ORANG SEBEGINI?


"jam berapa diorang janji pagi tadi?"

"diorang janji jam 8.30."

"uik, jam brapa da ni? jam 9.00 dah. diorang nak buat perbincangan ka tak ni?"



aku dan kawan ku da sampai lokasi perbincangan pada jam 8.20 pm dan kami berdua sabar jak menanti. aku bukan nak mengamalkan anticisim ataupun racist tapi orang-orang yang sedang kami tunggu adalah PEREMPUAN!

aku betul-betul bengang dengan kelewatan itu. aku boleh terima lagi kalau lewat 15 minit, tapi ini lewat 30 minit! tak boleh ka menepati masa? aku hairan betul. bukan sekali, tapi berkali-kali. dan jawapan setiap kali diminta beri penjelasan kenapa lewat ialah,


"maaf, kitaorang lupa"

"datang awal buat pa?"


adede, nak ku sekeh jak kepala diorang satu-satu. pendapat korang la, APA YANG PATUT AKU BUAT DENGAN ORANG SEBEGINI?


14 comments:

chipsmore said...

sekehh je kepala korangg..haha..
btw, i klik ur nuffnang ;)

PeJuAnG HiDup said...

btul ni? na, ni malam aku sekeh kepala diorang. hehehe...

♥ayudeadwish♥ said...

aku akan datang sejam lae lambat dari dorg datang... bior dorang rasa camne seksanyer menunggu...
tak pon aku blah je law da 5 minit lambat tu~~

PeJuAnG HiDup said...

betul tu. punya la seksa menunggu. huhuhu...
rancang memang nak blah dah tapi nanti asignment x siap. aih...

NieSah said...

len kali kite buat kat dorang lak...
lagi bagus kalo tipu je diorang kate nk jumpa,then las2 x dtg langsung...
tuh lagi best..setepek kene muke dorang

PeJuAnG HiDup said...

hahaha... tu barula brutal namanya niesah. nnti aku try wat. hehehe...

♥chentaMAYA™ said...

ups!
perempuan?
ahah~

PeJuAnG HiDup said...

hehehe.. aah. pmpuan. ish3...

SweetSour said...

sekeh je paler diorg..mmg tension tggu org2 yg mcm ni..wt hangin satu badan je tau..:)

Hazri Zakaria said...

burger je 9 tingkat

SeE-DaH said...

lambat 5 mnute~ blah terus
nk sekeh kepala dorg, ank org plak kan.. hoho

PeJuAnG HiDup said...

sweetsour: da hangin satu bdn ari tu. tapi, sbg gentlemen, kna brsbr. :p

PeJuAnG HiDup said...

hazri: jom kta burger dorang. best jgk tu. hehehe...

PeJuAnG HiDup said...

seedah: sy pun ank orng jgk. huhuhu...