Thursday, October 8, 2009

"Alhamdulillah"

syukur alhamdulillah... aku kini da sembuh sepenuhnya walaupun tekak ni seperti loya semacam jak. syukur alhamdulillah jugak aku takla menghidapi selesema H1N1 dan hanya la demam biasa jak. fuh...

sekarang pun, tangan masih ringan lagi untuk menaip entri padahal asignment seolah-olah berteriak memanggil aku untuk menyiapkannya. maybe, kalau mereka asignment ku ni da kaki dan tangan, truk aku dibelasah oleh asignments ku ni. hehehe...

sekarang lagi, aku masih berfikir-fikir nak post pa entri seterusnya. entri mengenai percintaan? persahabatan? tragedi? kasih sayang? pelik? paranormal? dan sebagainya? yang mana satu ya?

p/s: aku terbaca surat khabar baru-baru ni. kapal terbang TUDM yang bertugas mengangkut barangan bantuan bagi mangsa gempa dan tsunami di Padang dilempar batu oleh segelintir penduduk Padang. bodohnya mereka?

No comments: