Showing posts with label stress. geram. madness. Show all posts
Showing posts with label stress. geram. madness. Show all posts

Saturday, February 6, 2010

MENCARUT YANG MELAMPAU


aku akui aku mempunyai daya ingatan yang amat teruk. aku tak dapat hafal satu apa pun walau ujian akan berlangsung kira-kira 4 jam. mula dari sekarang ni. huhuhuhu... operating system? huh... kenapa la tak banyak koding dalam operating system. huhuhu...

fakta... fakta... fakta... banyak betul nak dihafal. makin aku baca dan menghafal, makin juling mata aku dibuatnya. sudahla sepet, makin sepet lagi. adeh.... kalau aku abaikan ujian ni boleh tak? korang sokong? or korang bantah? mindaku tepu dah ni. aku bukannya adi wira yang mampu menjawab soalan matematik gila punya susah macam makan kacang jak. bukan... aku hanya macho. itu aku akui. hahahaha...

aku stress! aku nak mencarut lagi. kau tau tak pluto da jadi merah? kau peduli? mesti tak peduli kan? or tau tak ada naga muncul kat sungai serawak? apa kau kisah bukan? kau tau aku ada baju? aah. aku ada. nak? tak payah. beli sendiri.

ARRGGGGGHHH!!!!

p/s:3 days to go...