Friday, October 8, 2010

Janji melayu

sekarang, aku berada di dalam perpustakaan UTHM yang aku rasa, adalah perpustakaan terbesar berbanding dengan semua perpustakaan universiti lain. tapi, itu apa yang aku rasa. lagipun, aku belum lagi berpeluang melawat perpustakaan universiti lain. 

namun begitu, aku rasa, tiada maknanya perpustakaan besar begini sekiranya pelajar tidak banyak yang masuk. yala, kalau dibanding kan zaman dahulu, perpustakaan merupakan tempat tumpuan untuk pelajar datang. tapi, sekarang tidak lagi. dengan internet, perpustakaan seperti dah hilang serinya. tak boleh disalahkan sepenuhnya kepada pelajar. sebab, kalau di perpustakaan, kena jalan sana, jalan sini untuk mencari buku yang di inginkan. tapi, kalau menggunakan internet, buka sahaja google, tapi keyword, tadaa!!! jumpa maklumat yang dicari. hahaha...

dah... aku mencarut lagi. aku sebenarnya bosan menunggu orang ni. janji datang jam 8, tapi, sampai sekarang, lubang hidung pun tak nampak. shit betul. nasib baik kau india, kalau tak, aku dah cakap awal-awal,

"janji melayu"

aish...

No comments: