Wednesday, April 14, 2010

AKU KEMBALI SEMULA (buat sementara waktu.)


bila nak terasa update ni, idea terus hilang dari kepala. buat aku rasa malas nak update lagi. tapi, bila jari mula mengetuk-ngetuk papan kekunci ni, terasa macam rajin datang semula. hehehe...

dah lama juga aku tak update blog ku ni. berapa bulan ya? maybe dekat dua bulan kot. bersawang habis dah. tapi, aku rasa terkesima sekali. kenapa? selama aku tak update blog aku ni, ada juga yang sudi datang blog aku ni dan yang lebih terharu nya, ada juga yang klik nuffnang aku ni. terima kasih banyak-banyak aku ucapkan kat korang yang klik nuffnang aku. mmuuaahh! hahaha...

dah terlanjur mengadakan hubungan dengan kamu di sini, lagi ghairah aku nak mencoret panjang-panjang kat post kali ni. boleh kan? sekali-sekala. sepanjang aku tak update blog ni, aku banyak ketinggalan dengan dunia blog ini. dunia dimana orang jadi hipokrit (maybe), dimana si jelek jadi hensem/cantik(aku la tu. hahaha) dan si baik jadi jahat atau sebaliknya.

bagi yang baru dalam dunia blog ni, selamat datang aku ucapkan kepada korang. dunia blog ni pun macam dunia sebenar juga. kalau orang suka, korang jadi famous la. kalau orang benci, kamu dibenci dan dipulau juga la. tapi, nasihat aku, nak menceburi dunia blog ni, jadila diri sendiri. jangan nak jadi hipokrit. ok? hehehe...

bagi yang dah lama, taiko la katakan. jangan lupa kami yang baru merangkak ni ya. ajar-ajar la kami ni. kata orang, makin kita kita share ilmu, makin kita jadi pandai. malah, pahala pun dapat. ya tak?

aku nak tulis panjang lagi, tapi aku mula terasa annoying dengan environment aku. ada perfume yang boleh kekal tahan lama sehingga sebulan. kalau ada, beritahu aku ya. aku nak beli. hurrmmm...

1 comment:

juanghidup said...

ble jgk. meh cni aq pakai. mn tau aku ble jd sengal mcm ko? hahahha...