Monday, September 14, 2009

"confusion"


confusion melanda pemikiran ku. banyak yang hendak difikir hingga banyak perkara yang sepatutnya aku kena buat, tak dapat buat. bila melihat cermin, rambutku mula beruban. kata orang, orang yang banyak uban ni banyak berfikir. yaka? maybe. hehehe...

oleh kerana "confius" yang ku alami, aku tak dapat buat apa-apa selain buat asignments. huhuhu... tapi, ntah kenapa malam ni, confius ku mula hilang dan akhirnya, lancar la jari-jemariku menulis entri ni. sambil dengar lagu "kembalilah kasih" by Anuar zain. hahaha...

okla. aku berhenti dlu mengarut ni. i'allah bila fikiran tak konfius, kan ku catit sesuatu lagi dalam blog ku ni.

p/s: aku ada terbaca berita mengenai lecturer kedekut markah. ah?

2 comments:

Cheese Monster said...

Ja!!haha.jgn la sakit kepala..nnt aku datang ubatkan k..

juanghidup said...

adeh, mana ko ni. x datang pun. sakit da kpala ku ni. huhuhu...